Hoe het allemaal begint - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu Hoe het allemaal begint - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Walewein - WaarBenJij.nu

Hoe het allemaal begint

Door: Walewein

Blijf op de hoogte en volg Walewein

04 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Wat een bizarre dag! Ik ben dus sinds vanmiddag op zoek naar een magisch schaakspel, wat vanochtend tijdens de hofdag binnen kwam zweven. Hoe dit schaakspel zomaar de zaal binnen kon vliegen, is me een wonder. Maar koning Arthur vond het nodig om erachteraan te gaan, en ik was de enige die dit aandurfde. De rest van de ridders zaten bevend op hun stoel, haha wat een watjes! Maar, ik was blij dat ik eindelijk mijn nieuwe Vespa (Gringolet edition, jaja) daadwerkelijk op queeste kon meenemen. De vorige queeste, al weer een paar maanden geleden, deed ik nog op een oude tweedehands brommer. En, jongens, het is het sparen waard!
In ieder geval, ik ging dus in mijn ridderoutfit op mijn Vespa achter dat zwevende schaakspel aan, vliegt het een grot in… Een van de weinige dingen die ik niet kan, is de weg vinden. Al helemaal niet als ik geen Google Maps bij de hand heb. Die wifi hier hè, die mag wel wat verbeterd worden. Tjonge jonge jonge, daar heb ik dus helemaal niks aan. En nu ben ik dat ***schaakbord nog kwijt ook. Het is tijd dat ik maar een plaats ga zoeken om de nacht door te brengen, even wat energie bijtanken. Jullie horen snel van me!

• 14 Januari 2015 - 23:07

Lancelot :

Hey Wein! Echt tof dat wij dit allemaal kunnen volgen, dankjewel! Zet 'm op man, we duimen voor je!